.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
این کجا و آن کجا ؟!
از گسترش۲۰۰۰ هکتاری محدوده منطقه تجاری انزلی تا آروزی منطقه آزاد سه لکه ای در مازندران !!!
شمال نیوز : این مصوبه ارزشمند در حالی برای استان گیلان رقم خورد که استان مازندران همچنان اندر خم یک کوچه برای تحقق ایجاد منطقه آزاد تجاری در هیئت دولت است .....
از گسترش۲۰۰۰ هکتاری محدوده منطقه تجاری انزلی تا آروزی منطقه آزاد سه لکه ای در مازندران !!!

سخنگوی دولت گفت: گسترش منطقه تجاری انزلی، حمایت از سهامداران خرد، اصلاح لایحه قانون تجارت و حمایت از اشتغال از جمله مصوبات هیئت دولت بود.

به گزارش شمال نیوز، علی  ربیعی  پس از پایان آخرین جلسه هیئت دولت در تشریح موضوعات جلسه امروز افزود: امروز مصوبه‌ای در خصوص منطقه آزاد انزلی داشتیم که بر اساس این مصوبه تا ۲۰۰۰ هکتار به منطقه تجاری صنعتی انزلی افزوده شد.

 

سخنگوی دولت تصریح کرد: این مصوبه به گسترش منطقه و افزایش تبادلات تجاری و رونق منطقه انزلی منجر خواهد شد.

 

آقای ربیعی همچنین لایحه حمایت از سهامداران خرد و اصلاح لایحه قانون تجارت را از دیگر مصوبات جلسه هیئت خواند و افزود: بر اساس آن حقوق سهامداران خرد بیشتر تصریح خواهد شد و حاکمیت شرکتی بیش از پیش گسترش خواهد یافت که با این موضوع شاهد افزایش سطح سرمایه گذاری‌های خرد در بازار سرمایه خواهیم بود.

 

سخنگوی دولت همچنین گفت: این مصوبه کمک می‌کند که سرمایه گذاران خارجی که قصد خرید سهام یا سرمایه گذاری دارند، ضمانت‌های بیشتر قانونی داشته باشند.

 
این مصوبه ارزشمند در حالی برای استان گیلان رقم خورد که استان مازندران همچنان اندر خم یک کوچه برای تحقق ایجاد منطقه آزاد تجاری در هیئت دولت است .

 

در استان مازندران نیز متولیان امر در آرزوی منطقه آزاد سه لکه ای هستند که برخی کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی به آن اعتقاد ندارند و معتقد هستند تنها منطقه دارای صلاحیت فنی و زیر ساختی برای ایجاد منطقه آزاد تجاری بندر امیرآباد به شمار می رود و مسئولان استان برای رهایی از حواشی دست به دامان منطقه آزاد سه لکه ای شده اند و همین عامل تصویب آن را با دشواری هایی همراه می سازد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 مهر 1398
نوبخت توجه ویژه به ولایت خودش داره مثل ملا حسن چه توقعی داشتید اونها برای پیشرفت مازندرلن کاری کنند
نا شناس 28 مهر 1398
اونجه چچی تولیدکانده فقطماشین واردکاندننه ودسبدس روشننه ناکارخانهای ناکارتولیدی اتابازاردارنه که همه جنس بنجل چینی دارنه تازه ونه ورودی پارکینگ وخارج اونجه هم 10 هزارتمنه
نا شناس 28 مهر 1398
چه انتظاری از مدیران و نمایندگان این استان می توان داشت؟درحالیکه همه ی توان و همّ خویش را برای حفظ سمت و کرسی نمایندگی خویش معطوف میکنند. چه انتظاری از انهاست ؟درحالیکه مدام درحال شایعه سازی، فرافکنی، سیاه نمایی و پرونده سازی برای اندک مدیران موفق و تلاش برای خروج آنها از استان هستند تا مبادا برای دوره بعد مجلس کاندیدا شوند یا داری میز بزرگتری در استان شوند. عمال و مزدوران اینها چنان در سیاه نمایی توانمندهستند که اکثر مردم واقعیت های جلوی چشمانشان رو نمیبینند و به انچه که گوشهایشان میشنود باور بیشتری پیدا میکنند.
همه ی مازندران یعنی همین
چه انتظار پیشرفت و دگرگونی و توسعه!؟
Shahryar 28 مهر 1398
منطقه آزاد سه لکه بهترین پیشنهاد هست وگرنه بابل بعنوان قطب پزشکی و دانشگاهی استان مازندران و آمل بعنوان قطب صنعتی و اقتصادی مارندران به هیچ عنوان اجازه نمیدن امیرآباد که نقطه کور و مرده استان هست بخاطر ساری بخواد منطقه آزاد مازندران بشه
غلام 29 مهر 1398
کلنگ منطقه ازادانزلی دوران دولت هاشمی در انزلی کلید خورد و در دولت احمدی نژاد اجرایی و مصوب شد . مازندران حالا حالا باید تا 20 سال صبر کند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.